logo
Hoşgeldiniz! Tüm özellikleri lütfen etkinleştirmek için Giriş or Kayıt.

Bildirim

Icon
Error

3 Sayfalar<123
oral
#41 Gönderildi : 7 Haziran 2013 Cuma 11:37:38(UTC)
oral

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 9
Konum: eskişehir

festivallia aslında kategorileri boş bırakmıyor ama sanırım bu ara enerjilerini babalar gününe harcıyolar babalar günü kampanyaları hareketlendi bayaa hem bu kampanyalar için planlamalar falan yapıyolar neyin ne zaman satılacağını çok iyi biliyolar ona göre kampanya açıyolar.

asaf
#42 Gönderildi : 7 Haziran 2013 Cuma 12:20:51(UTC)
asaf

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 6
Konum: gaziantep

festivallia kampanyaları çok zengin ama istanbul beyefendisi kampanyasında ki papyon ve kravatlar daha çok babalara hitap etseydi belki bikaç parça hediye alabilirdik.

berzen
#43 Gönderildi : 10 Haziran 2013 Pazartesi 09:39:16(UTC)
berzen

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 9
Konum: çanakkale

babalar günü için o kadar çok kampanya hazırladı ki festivallia istanbul beyefendisi de olmayıversin zaten birçok insan polo t-shirt aldı festivallia 'dan benim favori kampanyam da de lasage paris ayakkabıları gözatmanızda fayda var babalar için çok iyi modeller mevcut.

isna
#44 Gönderildi : 10 Haziran 2013 Pazartesi 10:48:31(UTC)
isna

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 7
Konum: istanbul

bence babalar gününde festivallia 'dan babanıza de lasage paris ayakkabılarından alın. Son derece modern çizgileri var ve model olarak çok özgünler tasarımcılarını kutlamak lazım. Festivallia zaten birçok yerde görmediğimiz markaları sunarak birçok marka önyargısını da ortadan kaldırdı.

güner
#45 Gönderildi : 11 Haziran 2013 Salı 08:39:26(UTC)
güner

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 8
Konum: muğla

bence de de lasage alınır babalar gününde ki bgn festivallia kampanyasına yeni modeller de eklendi siparişlerde zamanında teslim edilecek sosyal medyadan duyurdular bi de vermonth saat hediyesini kaptım mı tamamdır.

cankut
#46 Gönderildi : 11 Haziran 2013 Salı 09:24:11(UTC)
cankut

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 5
Konum: kırklareli

evet babalar günü için de lasage gayet uygun ama gene festivallia 'dan men shoes fest. kampanyasına da gözatmanızda fayda var ordaki modellerde çok iyi fiyatlar zaten uygun. De lasage ürünleri de var zaten kampanya da daha çok çeşit görebilirsiniz.

ırmak
#47 Gönderildi : 11 Haziran 2013 Salı 10:36:44(UTC)
ırmak

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 6
Konum: kilis

ben festivallia 'da l'attitude diye bir kampanya var onu beğendim arkadaşlar hem gündelik hem de gece davetlerinde giyebileceğiniz parçalar, aksesuarlar mevcut kampanyada fiyatları da gayet uygun.

deren
#48 Gönderildi : 14 Haziran 2013 Cuma 09:15:36(UTC)
deren

Sıralama: Member

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 13
Konum: manisa

bana kalırsa festivallia top image kampanyası festivallia 'nın en iyi kadın kampanyası fakat iç giyimin yanına mevsim gereği mayo ve bikini kampanyası yayınlaması lazım gelir festivallia 'nın bunu diğer arkadaşlar ve bende dahil söylüyoruz ama festivallia pek duymuyor bizi.

hidayet
#49 Gönderildi : 14 Haziran 2013 Cuma 11:52:23(UTC)
hidayet

Sıralama: Member

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 12
Konum: konya

festivallia 'da şuan nylon rocker diye bir kampanya var arkadaşlar t-shirt görselleri çok hoş fiyatlar yerlerde 9,90 tl.'ye bile çok güzel parçalar var eğlenceli baskılar da var kampanyada belki de toplama kampanya bilemedim ama bakmanızda fayda var.

oylum
#50 Gönderildi : 14 Haziran 2013 Cuma 13:21:56(UTC)
oylum

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 7
Konum: sinop

zerona part 21 kampanyası çok başarılı olmuş festivallia 'daki her tarz ürün elinizin altında resmen özellikle baskılı taytları çok iyi zaten bu sene de moda 2 model beğenip aldım bütçem el verseydi bikaç parça daha var aklımda almak istediğim ama bi daha ki yayında inşallah.

vosvos
#51 Gönderildi : 15 Haziran 2013 Cumartesi 09:22:33(UTC)
vosvos

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 21.05.2013(UTC)
Mesajlar: 5
Konum: şırnak

festivallia 'da ziya açıldı arkadaşlar hem erkek hem bayan modelleri mevcut ziya kalitesini söylemeye gerek yok bile fiyatlar çok uygun geldi bana favorim olan model en alttaki taba renkli olan ki kendi mağazalarında 159,90 olduğunu biliyorum festivallia 'da 99,99 'a görünce kaçırmadan sipariş verdim kalite olarakta fiyat olarakta karlı bir alışveriş yaptığımı düşünüyorum.

acar
#52 Gönderildi : 15 Haziran 2013 Cumartesi 10:09:39(UTC)
acar

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 21.05.2013(UTC)
Mesajlar: 4
Konum: giresun

ziya kampanyasını beğendim bende bu seneyi çok iyi yansıtmışlar koleksiyonlarına güncel modeller bayaa ki fiyatlara baktığım zaman normal fiyatlarından 70-80 tl daha indirimli sahip olabilirsiniz.

meryem
#53 Gönderildi : 15 Haziran 2013 Cumartesi 13:53:53(UTC)
meryem

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 21.05.2013(UTC)
Mesajlar: 5
Konum: yozgat

benim festivallia 'da ki favori kampanyam top image neden derseniz gündelik, ofis, gece birçok parçaya tek kampanyada ulaşabiliyorsunuz. Fiyat olarak karşılaştırma yapacak olursam da bir tulumun 39,90 tl olması nerdeyse bedava.

oylum
#54 Gönderildi : 17 Haziran 2013 Pazartesi 13:15:22(UTC)
oylum

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 7
Konum: sinop

valla arkadaşlar festivallia 'nın sosyal medya hesaplarını da boş bırakmayın bence çok ciddi hediyeler dağıtıyor ve öyle çok zor şartlarda sunmuyolar karşımıza basit bir beğenme ile çok pahalı bir hediye sahibi olabiliyorsunuz festivallia bu konularda hem çok cömert hem de süprizleri seven bir site.

peyman
#55 Gönderildi : 17 Haziran 2013 Pazartesi 13:39:56(UTC)
peyman

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 11.04.2013(UTC)
Mesajlar: 3
Konum: istanbul

bende calvin klein gözlük koleksiyonunu çok beğendim festivallia 'da fiyatları sabitlemişler ve bu senenin koleksiyonu gözlüklerle oluşturmuşlar kampanyayı eski sezon değil kesinlikle zaten çerçevelerindeki tasarımlardan anlayacaksınız.

slock
#56 Gönderildi : 25 Haziran 2013 Salı 09:26:53(UTC)
slock

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 24.06.2013(UTC)
Mesajlar: 2
Konum: istanbul

şuan festivallia.com 'da riccardo colli & rockpord kampanyası var bu fiyatlara bu markaları kesinlikle bulamazsınız festivallia çok büyük indirime gitmiş bu kampanya da ve bütün fiyatları sabitlediler bence kaçırmayın gerçekten büyük bir fırsat kampanya kapanır pişman olursunuz ki bir daha ki kampanya bu kadar ucuz olur mu bilemiyorum.

slolom
#57 Gönderildi : 26 Haziran 2013 Çarşamba 12:42:01(UTC)
slolom

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 24.06.2013(UTC)
Mesajlar: 4
Konum: istanbul

29,90 tl. 'ye hiçbir yerde karaca gömlek bulamazsınız arkadaşlar ama festivallia karaca kampanyasında 29,90 'a karaca gömlekler var karaca kalitesini söylememe gerek yok zaten herkes tarafından bilinen bir marka karaca. Festivallia 'da nasıl bir satınalma departmanı varsa artık çok güzel indirim yaptırmışlar karaca 'ya.

trig
#58 Gönderildi : 29 Haziran 2013 Cumartesi 10:26:15(UTC)
trig

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 28.06.2013(UTC)
Mesajlar: 7
Konum: istanbul

ben festivallia 'da en çok fc plus kampanyasını beğeniyorum birçok tarzı bir arada görebildiğiniz bir kampanya ister t-shirt alın ister takım elbise ister kazak vs. çok çok geniş kitleye hitap eden bir kampanya festivallia fc plus kampanyası fiyatlar da çok çok uygun ki koleksiyonda ünlü isimlerin de seçimlerine yer vermişler şuan murat boz ve soner sarıkabadayı 'nın seçtiği bikaç parça mevcut fc plus kampanyasında festivallia direk ünlülerle girdi kampanyalara hem fc plus birçok ünlünün sahne kıyafetleri için sponsor oluyor.

hest
#59 Gönderildi : 1 Temmuz 2013 Pazartesi 14:52:20(UTC)
hest

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 28.06.2013(UTC)
Mesajlar: 4
Konum: istanbul

39,90 'a blazer sipariş ettim az önce fc plus 'tan ilk fiyat doğrumu acaba falan dedim ama gayet doğru :) işin şakası bir yana festivallia indirim oranları gerçekten şaşırtıcı hala bi garip geliyo 39,90 'a ceket alabilmek kendi açımda nbüyük lüks gerçekten.

tınılı
#60 Gönderildi : 8 Temmuz 2013 Pazartesi 08:54:00(UTC)
tınılı

Sıralama: Newbie

Gruplar: Registered
Katılan: 28.06.2013(UTC)
Mesajlar: 4
Konum: istanbul

festivallia birçok ayakkabı markasını topladığı kampanya da acayip sürpriz fiyatlar yakalayabilirsiniz arkadaşlar daha az önce 69,90 'a new balance ayakkabı sipariş ettim festivallia 'dan hatta param olsa bir de converse modeli beğendim onu alacaktım ama bütçem el vermedi şimdilik bir de 89,90 'a converse alabilseydim bugün iki ayakkabıdan piyasa fiyatlarını baz aldığımda nerden baksanız 100 tl. daha tasarruflu bir alışveriş etmiş olacaktım festivallia 'dan...

Bu konudaki kullanıcılar
Guest
3 Sayfalar<123
Forumu Atla  
Bu foruma yeni konular postalayamazsınız.
Bu forumda ki konulara yeni posta gönderemezsiniz.
Bu forumdaki postalarınızı silemezsiniz.
Bu forumdaki postalarınızı düzenleyemezsiniz.
Bu forumda anketler yaratamazsınız.
Bu forumdaki anketlere oy veremezsiniz.